Sklep SzarmEtik

piątek, 31 stycznia 2014

Kostki cubic raw

Jak już pisałam, będę się chwalić moimi kosteczkami Cubic Raw :)

Te są w kolorze Opaque Jet, z Toho 11o.
Długość (bez bigli) to około 7 cm. Bok większej kostki ma ok. 1,1 cm a mniejszej ok.0,8 cm. 


oraz w innym kolorze: Metallic Nebula
(niestety zdjęcia nie oddają uroku tego koloru :( )
Jestem z nich taka dumna, bo już od dłuższego czasu mi się podobały tego typu kolczyki aż wreszcie udało mi się samej stworzyć takie małe cudka :)

4 komentarze:

  1. Wow, robią wrażenie! śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są piękne , pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i oryginalne. Do tego subtelne. Są świetne. Zapraszam do mnie:
    http://ktogus.blogspot.it/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kosteczki, a kolczyki wyglądają fenomenalnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń