Sklep SzarmEtik

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wyniki Candy

Tuturututu tuuuu!!! I oto wreszcie są! Długo wyczekiwane...
WYNIKI CANDY !!!!
Ale po kolei....
Stworzyłyśmy listę, zgodną z tym, ile losów się każdemu należało...
Potem skrupulatnie wszystko zostało zamienione na losy (przez profesjonalną maszynę wycinającą;) )...
Losy zostały poskładane i solidnie wymieszane w profesjonalnej żółtej miseczce...
 Następnie hakama wcieliła się w rolę profesjonalnej (a jakże!) maszyny losującej....
I oto co wylosowała:
 Ta daaaam! 
Gratulujemy wygranej! Kinga, odezwij się do nas w ciągu tygodnia (do 20.01), inaczej Twoja wygrana przepadnie i zostanie wyłoniona kolejna osoba, która będzie miała szansę otrzymać od nas woreczek szczęścia ;)

6 komentarzy:

  1. Jejku, dziękuję :)
    Oto mój e-mail: kingapixie@tlen.pl, napisz na niego to wyślę Ci mój adres ;)

    Pozdrawiam, Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam na waszego maila mój adres :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że doszedł mail do was :*

      Usuń
    3. Nie martw się, mail do nas doszedł i odezwałaś się do nas tutaj na blogu, więc nagroda by nie przepadła ;) Odpisałyśmy ci także na maila :)

      Usuń