Sklep SzarmEtik

wtorek, 20 marca 2018

Post refleksyjny? Sami oceńcie ;)

Witajcie :)

Dzisiaj będzie post inny niż zwykle. Powiedziałabym, że taki bardziej refleksyjny...

Czasami zdarzało mi się pisać, np. recenzje niektórych produktów, ale nigdy nie zabierałam się do pisania na inne tematy. Teraz tak się zastanawiam, dlaczego tego nie robiłam.


Z założenia blog miał pokazywać tylko biżuterię, którą wykonywałyśmy wspólnie z Elle. Potem pojawiły się z mojej strony (Hakama) posty recenzyjne, zakupowe, związane ze współpracą, więc czemu nie iść dalej. Miałam sporo pomysłów, na rozwój bloga, ale nie wprowadziłam tych pomysłów w życie. Brak rozwoju bloga na pewno był zależny od dłuższych postojów, nieregularnym zamieszczaniu postów i różnych perypetii życiowych, których nie będę wymieniać bo nie o to chodzi ;)

Jak pewnie większość osób zauważyła, już od dawna, sama prowadzę bloga. Czasami się zastanawiam czy nadal się opłaca prowadzić tego bloga, czy może już powinnam zakończyć przygodę z blogowaniem...ale jak się nad tym dłużej zastanowię, to wtedy robi mi się przykro i trochę jest mi szkoda czasu i pracy, który został poświęcony na tworzenie postów.

Z tego powodu nie kończę z prowadzeniem bloga. Mam nadzieję, że jest przynajmniej jedna osoba, która się z tego powodu ucieszy :)

Zaśnieżone Kielce - widok na podwórko

Ostatnio w poście pisałam o robieniu rzeczy innych niż biżuteria i będę się tego trzymać, dlatego mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawią się nowości na blogu. Nie będą to tylko rzeczy materialne, ale również chcę wprowadzić różnego typu artykuły (chociaż wydaje mi się to sformułowanie na wyrost, ale ładnie brzmi ;) )...zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. Oczywiście nie będę odbiegała od tematyki bloga, o to się nie martwcie. Wszystko będzie na pewno powiązane z branżą artystyczną, rękodzielniczą, itp.

Wszystko co planuję, będę realizować stopniowo i z głową, żeby wszystko miało większy sens niż dodawanie postów, tylko po to, żeby coś się działo na blogu. Lepszy dopracowany 1 post, niż 5 nijakich ;) Biżuterię i inne rzeczy postaram się regularnie zamieszczać, ale na artykuły poświęcę więcej czasu, więc na początku nie będzie tego za dużo...może 1 lub 2 na miesiąc. Zobaczymy ;)

Pierwszy artykuł już się szykuje i miał się pojawić przed tym postem, ale chciałam napisać takie wprowadzenie związane ze zmianami, których możecie się spodziewać na blogu w najbliższym czasie :) Chciałam na początku uchylić rąbka tajemnicy o czym będzie ten artykuł, ale postanowiłam, że jednak nie będę tego zdradzała.

Pada śnieg, pada śnieg... ;)

Pojawiła się taka mała refleksja z początkiem wiosny, dlatego powstał ten post ;) Można powiedzieć, że wylałam swoje gorzkie żale :P

Czas pokaże czy się to wszystko sprawdzi ;)

Pozdrawiam wszystkich z zaśnieżonych Kielc. Ładny początek wiosny mamy :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz