Sklep SzarmEtik

sobota, 8 lutego 2014

Naszyjnik turkusowy

Przedstawie wam dzisiaj naszyjnik z kaboszonem, w którym się po prostu zakochałam ;) Gdy widziałam go w sklepie, to wydawał mi się normalny, ale jak zobaczyłam go na żywo, od raz zmieniłam zdanie. Wtedy zapragnęłam dokupienie tych kaboszonów, a także podobnych. Te drugie też mi się spodobały, ale o nich będzie kiedy indziej ;)

Miałam naszyjnik już od dawna, ale dopiero w czwartek go przekazałam. Dlatego teraz mogę pokazać jak wygląda :)



Tym razem zrobiłam zdjęcia, ale niestety zapomniałam zrobić takie zdjęcia, gdzie będzie widać wszystkie barwy kaboszona. Dobrze, że mam tych kaboszonów więcej, wtedy postaram się zrobić lepsze zdjęcia :)




Materiały: oprawka srebrna; kaboszon z żywicy brokatowy turkusowy; łańcuszek srebrny; krawatka ozdobna; zapięcie karabińczyk.
Wymiary: średnica kaboszonu 18 mm; długość łańcuszka ok. 72 cm.

A wam jak się podoba? :)

7 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie...tak ślicznie się mieni:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik:)
    Zapraszam do siebie po niespodziankę : http://anett-art.blogspot.com/2014/02/folkowe-koty-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i wspaniały blog, dlatego serdecznie zapraszam cię do nowo powstałej grupy dla blogerów kochających handmade:

    https://www.facebook.com/groups/260549510787216/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny :)

    Zapraszam na rozdanie :)
    http://fantazjewroclawianki.blogspot.com/2014/02/rozdanie-z-okazji-dnia-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ten wisiorek jest cudowny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za miłe komentarze :) Cieszę się, że naszyjnik się podoba :)

    OdpowiedzUsuń