Sklep SzarmEtik

wtorek, 7 stycznia 2014

Naszyjnik truskawka

Teraz trochę z innej beczki, a mianowicie o masie solnej :) Jak wiece lubię tworzyć z modeliny, ale czasami także lubię poeksperymentować z innymi materiałami. Truskawki powstały baaardzo dawno temu i były dwie. Miały to być kolczyki, ale niestety w czasie remontu, który był już nawet ponad rok temu, zaginęły mi (co się może zdarzyć, wtedy dużo rzeczy gdzieś mi przepadło :P ). Gdy je znalazłam, niestety w jednej była uszkodzona szpilka, a za chiny mi nie chciała wyjść z tej masy - mocno się trzyma! Więc postanowiłam, że wykorzystam jedną i zrobię z niej naszyjnik ;)

Jak to ze mną bywa, jak zawsze się opiszę...więc do rzeczy.

Tak wygląda naszyjnik:

naszyjnik truskawka

Materiały: masa solna; lakier do paznokci - czerwony, biały i ciemny zielony; łańcuszek srebrny 45 cm.
Wymiary: wysokość truskawki ok. 3 cm .

Na pewno z masy solnej pokaże więcej rzeczy :)

Info o candy:
Nagroda nr 1 - losowanie i wyniki będą podane do 12.01, tak jak pisałyśmy w poście o candy.
Nagroda nr 2 i 3 - candy do obu nagród będzie przedłużone ze względu na małą ilość zgłoszeń. Oczywiście osoby, które do tej pory zapisały się, nie muszą się ponownie zgłaszać ;) Więcej informacji będzie podane jutro lub w czwartek.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Owocowe motywy w biżu - super. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tego typu motywów na pewno będzie więcej ;)

      Usuń