Sklep SzarmEtik

środa, 6 listopada 2013

Paczki, paczki, paczki...

Hej :) Ostatnio trochę się nagromadziło paczek i chciałam wam pokazać co ciekawego udało mi się zakupić ;) Przez brak możliwości zgrywania i robienia zdjęć, czekałam aż przyjdą wszystkie paczki i wtedy zrobiłam zdjęcia (mój aparat ledwo żyje). Chociaż za niedługo powinny pojawić się kolejne paczuszki :D Na dodatek, brat mnie poratował, zgrał zdjęcia i na weekendzie przywiózł mi swój aparat :D Ale bez kabelka, więc dopóki go nie znajdę, to będę miała ten sam problem ze zgrywaniem :P Jak nie urok, to...sami wiecie ;) Nie przedłużając...oto co zawierały moje paczki :)

zawartość paczuszek

Po kolei będę przedstawiać co znajduje się na zdjęciu ;)

modelina

1) zestaw modeliny Premo Sculpey i Sculpey Accent - będzie szedł dopiero w ruch i mam nadzieję, że się sprawdzi bo dużo osób sobie chwali i nawet bardziej niż modelinę Fimo, przekonam się niedługo na własnej skórze :)
2) zwykła modelina - już były pierwsze próby lepienia z niej. Miała być to modelina tylko na sprawdzenie i na próbne figurki do Doty 2 (jeśli komuś to coś mówi :P ). Jednak okazała się za miękka na takie większe detale i po wypieczeniu popękała trochę :( Zobaczymy jak się sprawdzi w mniejszych wymiarach.

zestaw narzędzi

3) narzędzia "mini" - bardzo przydatne przy pracach biżuteryjnych. Pierwsze próby były dziwne, trzymając malutkie narzędzia w ręce. Na szczęście lubię takie rozwiązania,  a moje rączki są nieduże, więc wygodnie mi się nimi operowało :)

bazy pierścionków

4) bazy pierścionków - jak na razie została wykorzystana tylko jedna baza i jak na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo solidnie ;)

bigle, sztyfty

5) zestaw bigli, sztyftów, baranków - jak wiadomo, tego nigdy za wiele ;)

szpilki, wkrętki

6) zestaw szpilek, wkrętek - można powiedzieć, j.w. ;) Jak już kupowałam, to wzięłam więcej, na zaś :)

reszta rzeczy

7) zawieszki, breloki, przedłużki - takie rzeczy często mogą się przydać :)
8) kaboszony, oprawka - zawsze podobała mi się biżuteria z kaboszonów, więc czemu nie zacząć takiej robić ;) Wzięłam tylko parę na pierwsze próby, ale już teraz wiem, że niedługo pojawią się kolejne w moich zasobach :) Czekajcie na kaboszonowo - oprawkowy post ;)

Część rzeczy, która przywędrowała do mnie wcześniej nie trafiła na zdjęcia, ale nie było tego dużo i praktycznie, w przypadku modeliny, jest już na wyczerpaniu ;)

Lubicie czytać takie posty? :)

Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. paczki, czyli to co tygryski lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie paczkowe posty :D Czekam jak pokażesz swoje nowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo gdzie kupiłaś ten zestaw Premo jeśli można wiedzieć? ;) Bo ja szukałaaam i szukałam i nigdzie znaleźć nie mogę ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można wiedzieć ;) Najlepiej jak odpisze ci na maila ;) Wtedy będzie wiadomo, że wiadomość do ciebie dotrze :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że lubicie czytać paczkowe posty...na pewno jak będę miała nowe paczki, to pojawi się ich zawartość na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń