Sklep SzarmEtik

sobota, 15 marca 2014

Afrykańskie słońce

Witajcie!
Natchniona ostatnimi bardzo ciepłymi dniami postanowiłam stworzyć kolczyki rozgrzewające ;)
Postanowiłam użyć ciepłych kolorów, dodatkowo kulka centralna to trawiony agat. Gdy zobaczyłam je w sklepie, pierwsze skojarzenie jakie miałam to ziemia spękana od palącego słońca.

Na przekór temu, co dzisiaj jest za oknem powstały te oto kolczyki: ciepłe, słoneczne, idealne na rozgrzanie ponurego dnia :)
  Niestety, ze względu na to, że jest to kamień naturalny, bardzo ciężko znaleźć 2 identyczne kulki. Obróbka w postaci trawienia dodatkowo utrudnia sprawę. Starałam się jak mogłam ;)

Kolczyki mają średnicę ok. 2cm.
Koraliki użyte to: Toho 11o Silver Lined: Ruby, Frosted Dark Topaz, Frosted Smoky Topaz, Magatama 3mm Jet. Ponadto centralnie kulka z agatu trawionego 10 mm, bigle w kolorze złotym.


Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Szuflady

4 komentarze: