Sklep SzarmEtik

niedziela, 15 grudnia 2013

Liquid zapachowy - moja opinia

Postanowiłam jakiś czas temu kupić zapachowy liquid. Chciałam zobaczyć czy i jak pachnie...ogólnie mówiąc jak się sprawuje. A oto moja recenzja liquidu zapachowego o zapachu poziomki :)


opakowanie liquidu

Moje pierwsze wrażenie, gdy wąchałam go, nie otwierając opakowania, że zalatuje chemią...otworzyłam je i poczułam wtedy lepszy zapach, ale nadal chemiczny (chyba jednak nie mogłam się spodziewać innego zapachu). Podobno jest to poziomka :P Ale albo ja nie wiem jak pachnie poziomka albo jest tak przetworzony, że ciężko ją wyczuć. Jeszcze przydała by się opinia innej osoby i może wtedy bym prędzej wiedziała jak z tym jest...Ogólnie mówiąc nie jest aż taki straszny i można się przyzwyczaić, ale chyba liczyłam na coś bardziej i lepiej pachnącego...

liquid w opakowaniu

Po wypieczeniu nadal czujemy zapach, ale tutaj też byłam przekonana, że będzie pachnieć lepiej :/ Chyba ze względu na to, że czytałam na innych blogach pozytywne opinie, że nadal dobrze pachnie...może tak jest w przypadku innych zapachów jak, np. czekolada. Ale myślałam albo miałam nadzieję, że jak z opakowania chemią pachnie, to po wypieczeniu zmieni zapach...(czy coś ze mną jest nie tak? :/) Sama nie wiem ,dlaczego tak myślałam...

w tubeczce

Zapach poziomki nie sprawdził się do końca - to mogę stwierdzić bez bicia...może kiedyś zakupie jakiś inny liquid zapachowy, dla porównania, czy z innymi zapachami też jest tak samo :)

konsystencja liquidu

W konsystencji liquid jest gęsty i dobrze się go nakłada na wybraną rzecz :) W tym nie mogę mu nic zarzucić...jest tak samo jak z dobrze wyrobionym liquidem :)

Liquid był użyty na babeczce, ale była ona robiona na zamówienie i jak wygląda pokaże wam później. Wolę, żeby osoba zamawiająca miała pierwszeństwo ;)

Mam pytanie...chcecie więcej takich moich opinii o danych produktach?

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Jestem zacofana, bo nie miałam pojęcia że istnieją zapachowe liquidy :D Tak, tak zamieszczaj opinie jak kupisz coś ciekawego ! Ja chętnie poczytam :D Fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam ci dowiedzieć się o liquidzie zapachowym, o którym nie słyszałaś ;) Na pewno będę pisała o innych ciekawych rzeczach, które trafią w moje ręce :)

      Usuń
  2. Opinie o różnych produktach jak najbardziej wskazane :) fajnie jest poczytać o tym, poznać zdanie innych twórców :)
    A co do liquidu to sama też się zastanawiałam nad zakupem, ale póki co temat trochę się oddalił. Może przy kolejnym zamówieniu się zdecyduję :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno liquid zapachowy to fajna sprawa, ale trzeba uważać przy wyborze zapachu bo można się zawieść na tym...jeśli będę miała inny zapach to na pewno dam znać jak sobie radzi ;) Dobrze wiedzieć, że opinie o różnych produktach budzą zainteresowanie :)

      Usuń