Sklep SzarmEtik

piątek, 18 października 2013

Wielki Ptak? Struś Pędziwiatr? ;)

Mój pomysł opierał się na zabawce lub dokładniej mówiąc - części od zabawki, którą znalazłam w domu :) Może to był Struś Pędziwiatr albo dokładniej mówiąc, jego głowa :P Sama chyba do końca nie wiem co ta zabawka przedstawiała... Chciałam ulepić "głowę" ptaka - wielki dziób i oczy. Miał być to po prostu ptak. Jednak gdy u Elle zobaczyli kolczyki stwierdzili, że jest to głowa Wielkiego Ptaka z "Ulicy Sezamkowej", tylko bez takich bufoniastych policzków i pierza :P Może coś w tym jest i pewnie dla każdego ten ptaszek może kojarzyć się z czymś innym ;) Myślę, że za jakiś czas spotkacie się po raz kolejny z tym motywem :)

ptak od dzióbka ;)

wybaczcie za drobne niedoskonałości

ptak od spodu ;)

Materiały: modelina - żółta (dwa odcienie), czarna, biała; wkrętka; posrebrzane bigle.
Wymiary: 2,5x2,5x3 cm

2 komentarze:

  1. jest swietny
    mi przypomina pędziwiatra:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie też bardziej przypomina Pędziwiatra ;)

      Usuń