Sklep SzarmEtik

poniedziałek, 9 września 2013

Re-re kum-kum

Tylko jak usłyszałam od Elle, o wyzwaniu z kreatywnego kufra, od razu zdecydowałam się, że biorę udział. Motyw żaba był idealny dla mnie ;) Nie wyobrażałam sobie, że mogę nie stworzyć żabki, z którą byłam utożsamiana przez długi czas...Trochę myślałam nad tym co można byłoby stworzyć i powstała taka zwykła żabka z kwiatuszkiem :) Ale jestem bardzo zadowolona z efektów ;) Najpierw miała być to tylko zawieszka, ale po głębszym zastanowieniu, zdecydowałam, że nadaje się jako zawieszka i naszyjnik :) Każdy może sam zdecydować co woli ;) Zdjęcie przedstawia żabkę jako zawieszkę.

żabka z kwiatkiem jako zawieszka

żabka z kwiatkiem z przodu

żabka z kwiatkiem jako naszyjnik z przodu

żabka z kwiatkiem jako naszyjnik z boku

Materiały: modelina - zielona, czerwona, żółta, różowa, biała, czarna; wkrętka; zawieszka/naszyjnik.
Wymiary: 4,5x4x3 cm (WxSZxG)

Żabka trafia na wyzwanie z Kreatywny kufer - motyw żaba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz