Sklep SzarmEtik

sobota, 22 lutego 2014

Post informacyjny

Witajcie. Nie dodałam żadnego posta przez ostatnie 1.5 tygodnia, ale jest to spowodowane problemami rodzinnymi. Ten rok nie zaczął się zbyt dobrze, ale mam nadzieję, że następne miesiące będą lepsze i już został wykorzystany cały pech przeznaczony na ten rok. Na dodatek teraz mój organizm był na tyle osłabiony, że zmagam się z chorobą. Leżę w łóżku z gorączką i nie miałam nawet siły na napisanie posta, ale dzisiaj już jestem w stanie to zrobić. W najbliższym czasie, moje posty nie będą się aż tak regularnie pojawiać, jak było to ostatnio. Jednak mam nadzieję, że za jakiś czas już będę w stanie to robić...

Nie miałam kiedy zrobić zdjęć gotowej biżuterii, więc ten post jest właśnie taki informacyjny...ale niedługo postaram się nadrobić zaległości.


Teraz chciałam wspomnieć o czymś co miałam zrobić już dawno temu, a mianowicie o współpracy. Podjęłyśmy współprace z Asia S. z bloga wszystkozafreeee.blogspot.com.

Tutaj macie link informujący o współpracy:

Asia miała zrecenzować naszą biżuterię. Sama wybrała co chciała by dostać w ramach współpracy. Jedną z wybranych biżuterii mieliście już okazję zobaczyć na blogu, a drugiej nie zdążyłam jeszcze wstawić (zrobię to prawdopodobnie w następnym poście).

Wybrana biżuteria:



Kolczyki krateczka autorstwa Elle:

Recenzja kolczyków:



Kolczyki pączki autorstwa Hakamy:

Recenzja kolczyków:







Zdjęcia są zapożyczone z bloga Asi S. :) Przy okazji zapraszam do niej na bloga...

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Jak miło, dziękuję :) Z ręką na sercu - KOLCZYKI SĄ ŚWIETNE! :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń